Автоматизація формування товарного забезпечення торговельного підприємства - Экономика и экономическая теория - Каталог файлов - Электронная Библиотека
ЭЛЕКТРОННАЯ БИБЛИОТЕКА Воскресенье, 29.06.2025, 17:11
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта


Автоматизація формування товарного забезпечення торговельного підприємства

[ЧИТАТЬ ПОЛНОСТЬЮ (6.73 Mb)]

14.02.2019, 09:08
Актуальність теми. Нові економічні відносини проникають у всі сфери господарської діяльності підприємств України. Відбувається інтенсивний перехід діяльності економічних суб'єктів на ринкові відносини, що потребує до переходу автоматизації товарного забезпечення. Ринкові відносини, які склалися на вітчизняному ринку товарів і послуг об'єктивно вимагають зміни у процесах товарного забезпечення, наближення його максимально до міжнародних стандартів. Управління торговельним підприємством (ТП) - складний і відповідальний процес, який має свою стратегію і тактику. Керівники у своїй діяльності зосереджують увагу і основні зусилля на вирішенні повсякденних завдань, тактичних питань.

Дбаючи про поточну господарську діяльність, керівник торгового підприємства, його власники, головні спеціалісти зобов'язані постійно думати про перспективу розвитку підприємства. Тільки така система управління може бути основою успішного його розвитку.

Ефективне використання товарного забезпечення, чітка схема управління стає необхідним елементом управління ТП. Управління в цьому контексті є передбачення: ходу виконання виробничої програми, можливість відхилень від плану і завданих параметрів, відхилень у використанні як виробничих запасів, так і впливу зовнішнього середовища. Звідси управління товарного забезпе-чення набуває особливого значення і своєчасного актуального застосування.

Мета дослідження. Метою є розробка базових елементів АІС по управлінню постачанням товарним забезпеченням ТП.

Об'єктом дослідження є комплекс функціональних задач формування товарного забезпечення ТП ЗАТ “Львівхолод”.

Предметом дослідження є функція марчендайзингу великоформатних торговельних підприємств корпоративного типу (акціонерних товариств, холдингів).

Наукова новизна полягає у розробці комп'ютерно - орієнтованих методів управління постачанням товарів торговельних підприємств корпора-тивного типу.

Практичне значення дослідження полягає у можливості застосування розробленого методичного і інформаційного інструментарію в реалізації задач марчендайзингу в сучасних торговельних підприємствах.

Структура магістерської роботи. Вона складається з вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. Повний обсяг магістерської роботи складає 109 сторінок друкованого тексту і включає: 11таблиць, 24 рисунки і список літератури на 3 сторінки.
Категория: Экономика и экономическая теория | Добавил: qreter
Просмотров: 203 | Загрузок: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
ПОИСК ПО САЙТУ

ВНИМАНИЕ!!!

НАСТОЯТЕЛЬНО рекомендуем Вам воспользоваться функцией "ПОИСК ПО САЙТУ", для отображения и поиска необходимого и интересующего Вас материала


ПОСЕЩЕНИЯ

Copyright MyCorp © 2025uCoz